5 kwietnia br. przedstawiciele województwa lubuskiego oraz PLL LOT spotkali się w Warszawie i podsumowali pierwszy miesiąc realizacji połączeń lotniczych na trasie Zielona Góra – Warszawa – Zielona Góra.
Przypomnijmy, że od 2 marca br. rejsy z Portu Lotniczego Zielona Góra/Babimost do Warszawy i z powrotem obsługuje przewoźnik narodowy PLL LOT. Przez miesiąc marzec wykonał łącznie 43 rejsy, obsługując 904 pasażerów. To o nieco ponad 100 osób więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Przeciętne wypełnienie samolotu to w tej chwili ok. 30%, ale zainteresowanie naszymi połączeniami stale rośnie. PLL LOT zrealizował 100 procent zaplanowanych rejsów, a punktualność wyniosła 97,7 procent. Dobra informacja jest też taka, że latanie z LOTem pozwala zaoszczędzić czas spędzony w podróży, gdyż blisko 70 procent rejsów przyleciało co najmniej 10 min. przed planowaną godziną.
Największym zainteresowaniem wśród pasażerów cieszą się loty niedzielno-poniedziałkowe, tj. niedzielny przylot z Warszawy do Zielonej Góry oraz poranny poniedziałkowy wylot do stolicy. Cieszy również fakt, że w chwili obecnej (stan na początek kwietnia) sprzedanych jest już ponad 2 tys. biletów, do września włącznie. Część osób wybiera dalsze kierunki. W marcu sprzedanych zostało 118 biletów tranzytowych na 26-ciu kierunkach. Ze względu na umowy handlowe, nie wszystkie dane przekazane przez PLL LOT mogą trafić do opinii publicznej.
Dodajmy, że województwo lubuskie wraz z PLL LOT prowadzi również szereg działań marketingowych, które promują Region Lubuski oraz zachęcają do skorzystania z połączeń lotniczych z/do Portu Lotniczego Zielona Góra/Babimost. Kolorowa reklama województwa lubuskiego ukazuje się m.in. w czasopiśmie pokładowym LOT „Kaleidoskope”. Po kampanii telewizyjnej i internetowej, w tym w mediach społecznościowych, już wkrótce ruszy kampania reklamowa w gazetach wydawanych na terenie regionu lubuskiego.

Start typing and press Enter to search

Click to listen highlighted text!