2019 to kolejny rok rosnącej popularności Turcji jako ulubionego kierunku wakacji polskich turystów. Coral Travel Poland, jako marka o tureckich korzeniach, a jednocześnie lider w sprzedaży tego kierunku ma powody do zadowolenia, a przede wszystkim do rozwoju.

W zeszłym roku, 2018, Turcję odwiedziło ponad dwa razy więcej polskich turystów niż w 2017. I dynamiczny trend wzrostowy wciąż się utrzymuje. Najbardziej popularnym regionem jest Riwiera Turecka. W 2018 r odwiedziło ją 380 tys. Polaków z czego prawie 40% to klienci podróżujący z Coral Travel. Na 2019 r touroperator zaplanował wzrost sprzedaży tego kierunku o 22%. Na dzień dzisiejszy notuje o 25% większą sprzedaż niż rok temu o tej samej porze. Cały rynek sprzedaży Turcji przez polskie biura podróży to obecnie 22% więcej niż poprzedni rok. Zatem wciąż utrzymuje się dynamiczny wzrost zainteresowania Turcją. Na przestrzeni ostatnich lat ten piękny kraj nieustająco zdobywa serca lojalnych turystów. Jak obserwuje operator klienci polskich biur podróży oczekują coraz wyższego standardu swoich wyjazdów wakacyjnych oraz coraz większego komfortu. Wybierają hotele klasy 5*, premium lub deluxe, z wygodnym all inclusive, doceniając spokojny i niezakłócony wypoczynek. W tym segmencie trudno znaleźć substytut dla Turcji, która ma w sobie komfort i przystępną ceną a do tego tak szeroki wybór hoteli jaki proponuje Coral Travel (w ofercie ponad 400 różnej klasy obiektów w Turcji). Co ważne – przelot trwa tylko 3 godz., a to z kolei dla coraz częściej podróżujących rodzin z dziećmi, jest istotnym plusem.

Jesteśmy liderem w sprzedaży wakacji w Turcji. W poprzednim roku, 40% polskich turystów wypoczywających na Riwierze Tureckiej to nasi Klienci, którzy wylecieli z Coral Travel. To cieszy, ale przede wszystkim zobowiązuje – mówi Kaan Ergün, Dyrektor Generalny Coral Travel Poland. Rok 2019 zapowiada się kolejnym rokiem wakacji w Turcji. To oznacza, że Klientów jest coraz więcej, ale i ich oczekiwania ciągle rosną. Trzeba pamiętać, że gro turystów to goście rokrocznie powracający do Turcji. Szukają więc nowości, różnorodności, bogatszej oferty. W sezonie latamy codziennie z 11 głównych lotnisk w Polsce a z Warszawy i Katowic nawet dwa razy dziennie. Dostępność naszej oferty jest więc bardzo szeroka. Niemniej jednak, już dzisiaj, najbardziej popularne terminy wylotów są wyprzedane, mimo tak wielu lotnisk i tak częstych przelotów. Lotniska mają też swoje limity i dodawanie kolejnych rejsów nie jest takie łatwe. Rozszerzamy zatem ofertę o kolejne, lokalne lotniska, w tym o Zieloną Górę. Zresztą takie też było zapotrzebowanie Klientów i sieci sprzedaży w regionie. Antalya jest tu obecnie najpopularniejszym celem wakacyjnych podróży stąd dla większej wygody naszych Klientów i większej dostępności wprowadziliśmy wyloty do Antalyi z Zielonej Góry.

Zielona Góra, to bardzo dobra alternatywa dla turystów z zachodniej Polski. Mimo innych okolicznych lotnisk jak Wrocław czy Poznań, to region, który jest aktywny podróżniczo, a możliwość wylotów z pobliskiego lotniska w Zielonej Górze dodatkowo motywuje. Ponad to, dzięki korzystnemu położeniu lotniska, z dogodnym dojazdem do autostrady A-2 i trasy szybkiego ruchu S-3 oraz magistrali kolejowej Wschód-Zachód, jest doskonałym uzupełnieniem wylotów z Wrocławia czy Poznania.

Bardzo cieszymy się z tego połączenia, które świadczy o rosnącym potencjale regionu, zwłaszcza, jeśli weźmiemy pod uwagę, duże oferowanie rejsów z Wrocławia czy Poznania. Uważamy, że Zielona Góra jest doskonałą alternatywą i uzupełnieniem oferty dla turystów z zachodniej Polski, jak również z regionu przygranicznego Niemiec. – mówi Piotr Rudzki, z Biura Prasowego PPL. Antalya była najpopularniejszym kierunkiem ubiegłego roku z Warszawy, liczymy na to, że jej popularność powtórzy się również w przypadku Zielonej Góry.

Tekst: https://www.coraltravel.pl/

Start typing and press Enter to search

facebook
Click to listen highlighted text!